Subject: Soodevahe RBE objektikontori maakasutamise päring-KMG Infra/Infragreen -Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (ehitus) tööde tegemiseks riigitee maal)
From: "Sven Veisalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 10:57:46 +0300

Tere

Esitame liiklusvälise tegevuse loa taotluse (ehitus) tööde tegemiseks
riigitee maal) seoses RBE Soodevahe objektiga soojakute pargi rajamiseks.

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

From: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>
Sent: Monday, April 29, 2024 3:27 PM
To: Sven Veisalu <[email-masked]>
Cc: Margus Magus <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: Soodevahe RBE objektikontori maakasutamise päring-KMG
Infra/Infragreen

Tere

Saame selles osas anda loa liiklusväliseks tegevuseks.

Sinna mahasõidule tuleks ette näha  kraavile truup (näiteks d400?) ja
täpsustada mahasõidu ja soojakute platsi katendi materjalid.

Palun täita vorm
(https://www.transpordiamet.ee/taotlused-blanketid#tood-ja-piirangud-ma
Taotlus väljastada liiklusvälise tegevuse luba (ehitus) tööde tegemiseks
riigitee maal)

ning edastada see [email-masked] <mailto:[email-masked]>
ning lisada koopiasse [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  ja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  .

Mõned täpsustused blanketi täitmiseks:

1.	Kuidas hakkavad paiknema 4 soojakut+parkimislplats? Projekti
lahtris tuua välja laoplatsi skeem ning see lisada manusena ka taotlusele.

2.	IKÕd hetkel sõlmida pole võimalik ning sinna lahtrisse saab
kirjutada: Hetkel ei ole võimalik IKÕ ega servituudi lepingute sõlmimine.
Ehitiste ja rajatiste seadustamine saab toimuda peale vastava Rail Baltica
projektiga seotud maakorralduse teostamist ja vastavale maaomandile.

Parimate soovidega

Kaarel Ilustrumm

Projektijuht

Projekteerimise üksus

+372 5557 8458

From: Sven Veisalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 26, 2024 6:31 PM
To: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Soodevahe RBE objektikontori maakasutamise päring-KMG
Infra/Infragreen
Importance: High

Tere Kaarel

Hakkame ehitama RBE Soodevahe objekti (KMG Infra/Infragreen)-
laoplats,JPT2 ja JPT1 ning ringristmik.

Sooviksime väga kasutada ühte Teie kinnistut, et rajada sinna RBE
Soodevahe objekti raames soojakupark (Kokku 4 soojakut+väike
parkimisplats).

Kas kinnistu kasutamise lepingu ajutise soojakupargi rajamiseks tööde
ajaks peaksime just Teie kaudu kooskõlastama?

Antud kinnistul oleks soojakute-kontori plats kõige sobivam- just ka
ajutise elektritoite osas.

Hetkel on meil olemas ka kõrvalasuvast alajaamast ajutise elektriliitumise
leping, kus saame soojakutele elektritoite.

Sain algul info, et antud maa kuulub RBE valdusesse, aga tuli välja, et
see on seotud ikkagi TRAM-ga.

Kinnistu: 65301:001:4849, 11 Tallinna ringtee T44.

Lisasin manusesse ka Jaan Saia poolt kooskõlastuse.

Kui seal on vaja veel lisada kooskõlastusi (näiteks teehooldaja vms) või
lisada ajutine liikluskorraldus vastavate liiklusmärkidega, siis andke
teada.

Palun andke teada, et kas pean kasutama eraldi vormi või piisaks ka
manuses olevast vormist?

Suured tänud.

Tervitades,

Sven Veisalu

Projektijuht

Infragreen OÜ

Betooni tn 28, Lasnamäe linnaosa, Tallinn,

13816 Harju maakond

+372 567 88877

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.infragreen.ee> www.infragreen.ee

From: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 26, 2024 2:29 PM
To: Sven Veisalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Fw: Soodevahe objektikontori paiknemine

Tervitus,

Saadan edasi TRAM-i kontakti  Kaarel Ilustrumm, e-post
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht
Telefon: +372 622 9530 | Mobiil: +372 53 019 500 | Eesti | Tallinn

  _____

From: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 26 April 2024 14:07
To: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Soodevahe objektikontori paiknemine

Tere

Meie kontakt RB tööde juures on Kaarel Ilustrumm, e-post
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 26. aprill 2024 13:56
Adressaat: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Re: Soodevahe objektikontori paiknemine

Tere Jaan,

Tänan info eest. Infragreen OÜ soovib sõlmida kinnistu ajutiste kasutamise
lepingu.

Kas lepingu sõlmimise taotluse leiab Transpordiameti kodulehelt ning kas
oskad ka öelda kontaktisikut kellele see saata või kelle poole täpsemalt
pöörduma peaks?

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht
Telefon: +372 622 9530 | Mobiil: +372 53 019 500 | Eesti | Tallinn

  _____

From: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: 26 April 2024 11:25
To: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Vs: Soodevahe objektikontori paiknemine

Tere

Kooskõlastus märgi 677e paigaldamiseks lisas.

Objektikontori jaoks kinnistu kasutamiseks peab töövõtja sõlmima kinnistu
ajutise kasutamise lepingu Transpordiameti maade osakonnaga

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Peeter Laas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 22. aprill 2024 13:49
Adressaat: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Soodevahe objektikontori paiknemine

Tere Jaan,

Esitan kooskõlastamisele Soodevahe Rail Baltica objekti objektikontori
paiknemise joonise.

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht

Telefon: +372 622 9530 | Mobiil: +372 53 019 500
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.ramudden.ee&umid=97d29d18-81b2-4010-946d-75a468663f05&auth=a2
1866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-0ce45f8dd437c8b5272cae45e12e5835421
56401> www.ramudden.ee

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu